Ķekavas novada pašvaldība (reģ. Nr. 90000048491) izsludina atklātu konkursu uz Klientu apkalpošanas speciālista – Dzimtsarakstu nodaļas vadītāja vietnieka/-ces amatu

Prasības pretendentiem

  • Latvijas Republikas pilsonība;
  • vecums – vismaz 25 gadi;
  • vismaz pirmā līmeņa izglītība tiesību zinātnēs;
  • ne mazāk kā divu gadu darba pieredze darbā ar juridiskiem dokumentiem, par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze dzimtsarakstu darbā, vai darbs valsts vai pašvaldības struktūrvienībās;
  • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;
  • svešvalodu (angļu vai vācu valodas) zināšanas sarunvalodas līmenī;
  • prasme pastāvīgi sagatavot dokumentus atbilstoši normatīvajiem aktiem;
  • precizitāte un augsta atbildības sajūta;
  • izcilas saskarsmes un komunikācijas prasmes.

Galvenie darba pienākumi

  • sniegt konsultācijas fiziskām un juridiskām personām par pašvaldības darbību un pakalpojumiem;
  • sniegt konsultācijas un atbalstu par valsts pakalpojumiem, kas iekļauti Vienoto klientu apkalpošanas centru pakalpojumu grozā
  • veikt saņemto, nosūtāmo un iekšējās aprites dokumentu uzskaiti un reģistrēšanu
  • veikt civilstāvokļa aktu reģistrāciju;
  • veikt papildinājumus un labojumus civilstāvokļa aktu reģistru ierakstos;
  • aktualizēt un atjaunot civilstāvokļa aktu reģistru ierakstus;
  • sagatavot un izsniegt normatīvajos aktos paredzētos dokumentus no civilstāvokļa aktu reģistriem;
  • noformēt vārda, uzvārda un tautības ieraksta maiņas lietas;
  • uzturēt Dzimtsarakstu nodaļā sastādīto dokumentu uzskaiti;
  • amatam noteikts Valsts amatpersonas status.

Piedāvājam

  • iespēju strādāt profesionālā komandā un materiāltehniski labi nodrošinātā darba vidē;
  • atalgojumu no 1085,00 EUR līdz 1388,00 EUR bruto mēnesī;
  • profesionālās pilnveidošanās iespējas;
  • sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu;
  • interesantu, radošu un atbildīgu darbu;
  • pastāvīgā darba vieta – Pārupes ielā 3, Baldonē, Ķekavas novadā

Dzīves un darba aprakstu (CV), konkrēti norādot laika periodus, iegūtās izglītības līmeni, darba pienākumus, valodas prasmes, pieteikumu, līdz 2023.gada 30.jūnijam (ieskaitot), ar norādi ,,Klientu apkalpošanas speciālists – Dzimtsarakstu nodaļas vadītāja vietnieks’’ iesniegt Ķekavas novada pašvaldības iestādes “Ķekavas novada centrālā administrācija” Administratīvās pārvaldes Personāla lietvedībā, nosūtot pa pastu, adrese:  Gaismas iela 19k-9/1, Ķekavā, Ķekavas pagastā, Ķekavas novadā, LV-2123, vai nosūtot uz elektronisko pasta adresi: konkurss@kekava.lv , informatīvais tālrunis 29447270.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (ES) 2016/679 (2016.gada 27.aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu Ķekavas novada pašvaldība informē, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi. Konkursa dalībnieku iesniegtie pieteikumi tiks iznīcināti trīs mēnešu laikā pēc konkursa noslēguma.

Papildus informāciju par minēto personas datu apstrādi var iegūt Ķekavas novada pašvaldības informatīvajā vietnē www.kekavasnovads.lv, sadaļā – privātuma politika, klātienē Ķekavas novada pašvaldība, reģ. Nr. 90000048491, adrese: Gaismas iela 19 K 9-1, Ķekava, Ķekavas pagasts, Ķekavas novads, LV-2123.

Notikumu kalendārs

Calendar of Notikumi

Pi Pir

Ot Otr

Tr Tre

Ce Cet

Pi Pie

Se Ses

Sv Sve

3 notikumi,

Guntara Sviķa gleznu izstāde

2 notikumi,

3 notikumi,

2 notikumi,

1 notikums,