Ķekavas novada pašvaldība aicina novada iedzīvotājus pieteikties darbam Ķekavas novada pašvaldības Administratīvās komisijas Bērnu lietu apakškomisijā (turpmāk – komisija).
Komisijas galvenie uzdevumi ir:
- apkopot un analizēt informāciju par administratīvo pārkāpumu cēloņiem un to dinamiku, ne retāk kā reizi ceturksnī informēt par to komiteju;
- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par bērnu izdarītajiem pašvaldības saistošo noteikumu pārkāpumiem;
- izskatīt lietas par audzinoša rakstura piespiedu līdzekļu piemērošanu bērniem atbilstoši Administratīvās atbildības likuma un likuma “Par audzinoša rakstura piespiedu līdzekļu piemērošanu bērniem” nosacījumiem;
- sadarboties ar valsts un pašvaldības tiesību aizsardzības iestādēm, lai veicinātu normatīvo aktu ievērošanu Ķekavas novadā;
- kontrolēt un nodrošināt administratīvo pārkāpumu lietās pieņemto lēmumu pareizu un savlaicīgu izpildi;
- sniegt priekšlikumus juridiskajām un fiziskajām personām par izdarīto administratīvo pārkāpumu cēloņu un to veicinošo apstākļu novēršanu;
- izskatīt komisijai adresētos fizisko un juridisko personu iesniegumus un sūdzības, sniegt atbildes iesniedzējiem.
Komisijas sēdes notiek vidēji 4 (četras) reizes mēnesī.
Par darbu komisijā tās locekļi saņem atlīdzību EUR 10/h (desmit euro stundā) pirms nodokļu nomaksas.
Par Ķekavas novada pašvaldības Administratīvās komisijas Bērnu lietu apakškomisijas locekli var pieteikties ikviens Ķekavas novada pašvaldības iedzīvotājs (fiziska persona):
- kurš/kura ir Latvijas Republikas pilsonis;
- kurš/kura pārvalda latviešu valodu (vismaz C2 līmenis);
- kuram/kurai ir otrā līmeņa augstākā izglītība (vēlams tiesību zinātnē, psiholoģiskajā pedagoģijā vai bērnu psihiloģijā)
- kuram/kurai ir speciālās zināšanas bērnu tiesību aizsardzības jomā (Bērnu tiesību aizsardzības likums 5.1 panta pirmās daļas 7.punkts);
- kuram/kurai ir derīgs sertifikāts “Bērnu tiesību aizsardzība”;
- kuram/kurai ir pieredze darbā ar e-lietām, Administratīvās atbildības likuma, Administratīvā procesa likuma, Bērnu tiesību aizsardzības likuma un likuma “Par audzinoša rakstura piespiedu līdzekļu piemērošanu bērniem” pārzināšana;
- Administratīvo pārkāpumu procesa atbalsta sistēmas pārzināšana un pieredze darbā ar to, tiks uzskatīta par priekšrocību.
Pieteikumu iesniegšana un pretendentu izvēle
Ķekavas novada pašvaldības Administratīvās komisijas Bērnu lietu apakškomisijas loceklim* jābūt ar lielu atbildības sajūtu un augstu precizitāti.
Motivācijas vēstule, kurā tajā skaitā pamatota atbilstība komisijas locekļa amatam, un CV (Curriculum Vitae) darbam Ķekavas novada pašvaldības Administratīvās komisijas Bērnu lietu apakškomisijā iesniedzama Ķekavas novada domei līdz 2024.gada 11.martam (ieskaitot), ar norādi “Darbs Ķekavas novada pašvaldības Administratīvās komisijas Bērnu lietu apakškomisijā”, nosūtot uz elektronisko pasta adresi: novads@kekava.lv.
Parakstot pieteikumu, Ķekavas novada pašvaldības Administratīvās komisijas Bērnu lietu apakškomisijas locekļa kandidāts apliecina, ka piekrīt savu personas datu apstrādei, apņemas pildīt savus pienākumus, ievērojot likumus, lēmumus un rīkojumus, un nodrošinās fizisko personu datu aizsardzību.
*Saskaņā ar likuma “Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” 4.panta pirmās daļas 24.punktu publiskā iepirkuma komisijas loceklis ir valsts amatpersona
Administratīvā pārvalde