Ķekavas vidusskolas skolniecei Džoannai Kraujai 1. pakāpe skolēnu skatuves runas priekšnesumu konkursā

11. martā Ķekavā norisinājās Ķekavas novada skolēnu skatuves runas priekšnesumu konkurss. Vienpadsmit skolēni tika izvirzīti uz Novadu apvienības skatuves runas konkursu Salaspilī. Ķekavas vidusskolas 3. klases skolniece Džoanna Krauja (skolotāja  Baiba Gaile) tika izvirzīta dalībai valsts konkursā, kuru šodien, 11. aprīlī, vērtēja Valsts izglītības satura centra apstiprināta vērtēšanas komisija, piešķirot D.Kraujai 1. pakāpi. Sirsnīgi sveicam!

19. martā Doles Tautas namā notika Ķekavas novada skolēnu skatuves runas priekšnesumu konkurss, kura mērķis ir attīstīt un pilnveidot bērnu un jauniešu skatuves runas kultūru un aktiermeistarību, novērtēt dalībnieku skatuves runas iemaņas un prasmes un sekmēt bērnu un jauniešu interesi par latviešu un pasaules literatūras mantojumu un devumu latviešu nacionālās kultūras veidošanā. Konkursā savu sniegumu rādīja novada skolu 1.–12. klašu skolēni. Vienpadsmit labākos skolēnus žūrija izvirzīja uz nākamo konkursa kārtu, kas norisinājās Salaspilī.

Ķekavas novadu pārstāvēja:

  • Ķekavas vidusskolas skolēni Nords Dzintars Cīrulis, Džoanna Krauja, Toms Jeronovičs, Alens Zinovjevs un Luīze Elizabete Persidska;
  • Baldones vidusskolas skolēni Kārlis Vidvuds Mincis un Luīze Robežniece;
  • Baldones sākumskolas skolniece Gabriela Igaune;
  • Pļavniekkalna sākumskolas skolnieks Jēkabs Šķesteris;
  • privātās pamatskolas “Gaismsa tilts 97” skolnieces Emma Matīsa un Anna Šime.

Pēc konkursa otrās kārtas, Ķekavas vidusskolas 3. klases skolniece Džoanna Krauja (skolotāja  Baiba Gaile) tika izvirzīta dalībai valsts konkursā, kuru 11. aprīlī vērtējaValsts izglītības satura centra apstiprināta vērtēšanas komisija, piešķirot 1. pakāpi.

Izglītības, kultūras un sporta pārvalde

Notikumu kalendārs

Calendar of Notikumi

Pi Pir

Ot Otr

Tr Tre

Ce Cet

Pi Pie

Se Ses

Sv Sve

3 notikumi,

Guntara Sviķa gleznu izstāde

2 notikumi,

3 notikumi,

2 notikumi,

2 notikumi,

1 notikums,

2 notikumi,