Realizējot projektu “Sabiedrībā balstītu sociālo pakalpojumu infrastruktūras izveide un attīstība Ķekavas novada pašvaldībā” (proj. Nr. 9.3.1.1/19/I/025), tiks radīti priekšnosacījumi sabiedrībā balstītu sociālo pakalpojumu sniegšanai personām ar garīga rakstura traucējumiem un sociālās rehabilitācijas pakalpojumu nodrošināšanai bērniem ar funkcionāliem traucējumiem.
Projekta ietvaros Ķekavā, Gaismas ielā 19 k. 8, 5.stāva daļā ir izveidoti un labiekārtoti:
- dienas aprūpes centrs, nodrošinot sociālās aprūpes pakalpojumus 15 personām ar GRT;
- sociālo rehabilitācijas pakalpojumu sniegšanas vieta bērniem ar funkcionāliem traucējumiem, kuriem ir noteikta invaliditāte un kuri dzīvo ģimenēs, un viņu likumiskajiem pārstāvjiem vai audžuģimenēm,
kā arī
- tiks izveidoti un labiekārtoti 10 grupu dzīvokļi personām ar GRT, kurām ir objektīvas grūtības dzīvot patstāvīgi, bet nav nepieciešama atrašanās ilgstošas sociālās aprūpes un rehabilitācijas institūcijā.
Šobrīd ir izstrādāta un Ķekavas novada būvvaldē saskaņota tehniskā dokumentācija – paskaidrojuma raksts projekta īstenošanai un noslēgts būvdarbu līgums, līdz ar to augusta beigās tiks uzsākti būvdarbi. Atbilstoši veiktā “projektēt – būvēt” iepirkuma (ID Nr. ĶNP 2023/1) rezultātiem, projektēšanas darbus, būvdarbus un autoruzraudzību veic SIA “FF”.
Lai projekta rezultātus varētu sasniegt noteiktajā termiņā, t.i. līdz 31.12.2023., 14.08.2023. ir izsludināts iepirkums “Aprīkojuma iegāde grupu dzīvokļu izveidei Gaismas ielā 19 k.8, 4.stāvs, Ķekavā” (ID Nr. ĶNP 2023/46) ar piedāvājumu iesniegšanas termiņu 14.09.2023.
Projekts tiek īstenots darbības programmas “Izaugsme un nodarbinātība” 9.3.1. specifiskā atbalsta mērķa “Attīstīt pakalpojumu infrastruktūru bērnu aprūpei ģimeniskā vidē un personu ar invaliditāti neatkarīgai dzīvei un integrācijai sabiedrībā” 9.3.1.1. pasākuma “Pakalpojumu infrastruktūras attīstība deinstitucionalizācijas plānu īstenošanai”” ietvaros.
Projekta īstenošanas termiņš ir 31.12.2023.
Projektu līdzfinansē Eiropas Savienības Eiropas Reģionālās attīstības fonds (ERAF).